Wednesday 11 January 2012

Our Engagement Moment... hehe....

Alhamdulillah... 1 Januari 2012 (thn baru) lepas, status aku da berubah secara rasmi... bkn "single" @ "in a relationship" lg mcm kt FB tp skrg da jd tunang org da...
Syukur sgt2...dikelilingi oleh org2 yg sgt sayangkn aku n aku sayang... & yg paling penting blh terima aku seadanya...
Sesungguhnyer aku tetap & akan terus berusaha menjadi yg terbaik & sesempurna mungkin.. (alamak! touching la plak!!).... huhuhuhu...sodih...sayu...gumbire...teruja n tersangat2 bersyukur smua tu yg ade pd aku sepanjang majlis pertunangan aku n berlarutan sampai sekarang....

X sangka plak time majlis tu, smua yg aku rancangkn n harapkan berjalan dgn sgt sempurna n xde satu pon yg diluar kawalan...bahgia sgt2...aku xde rase berdebar @ nerves skit pon time tu...x sama kn mcm org lain? 
Malah aku rase excited n sgt2 happy....sampaikan aku x dgr pape pon p'bincangan antara pihak aku n pihak dia (en tunang) time tu sdgkn diorg just bincang kt luar bilik aku jer... hihihihihihi......


 
Meh nk kongsi antara impian aku time majlis pertunangan yg da berjaya direalisasikan!

1) nk pakai baju cantik mcm ala2 org tunang zaman sekarang warna putih purple...
2) nk pakai baju tu dgn tudung putih tp xnk yg ade awning (mcm tudung ekin mawi tu)...excelly tu permintaan dr "en tunang" coz dia suke sgt aku pakai tudung putih n bkn mcm tudung ekin...
3) nk ade mini pelamin...hehehe...tp mak aku x bg panggil pelamin..dia suruh panggil BIDAI jer coz xnk mcm over....huhu...ape2 je la mak... tp yg penting ade... sgt b'puas hati wlaupun simple tp still nmpk sweet...decorate dr moksu belah ayah n anak die...
4) nk pegang bunga tgn coz blh cover gementar n sng nk posing... (extra request kt yanti andam tu tau! kalau x, selalunyer x include pon)
5) nk ade someone tukang amek gambar...hehe..ni aku request sorg tp x sangka sampai 3 org photografer yg sudi amek gambar time majlis aku... 1st- kak azfa (opismate aku dr putrajaya), 2nd- abg uzair (sepupu "en tunang" dtg dr ampang) n 3rd- wanny (anak along aku yg xjd masuk hostel 1 jan)....
6) nk wat simple outdoor (tempat rahsia)....ekekeke......
7) nk semua abg4 aku dpt balik kg time tu...n of coz akak4 ipar n anak buah smua ade skali...
8) nk ade kawan2 baik aku temankan aku time tunang...wlaupun x smua bestfriend aku dtg tp aku still happy... tq sgt2 kt korg...sgt2 hargai kehadiran korg...
9) nk sediakan ole2 utk opismate n warga terdekat (w/pon x semewah mcm org lain)...
10) dan yg terakhir, nk wat sendiri hantaran + dibantu gak oleh org2 kt sekeliling aku...xde la aku upah kt kedai kn...so blh la rase "keterujaan" aku..hehe....


Utk m'completekn post ni, aku share skit pic sepanjang MAJLIS PERTUNANGAN kami yer..........


mcm same la plak senyum...hihihihihi........

sopan bersimpuh... *wink* :)

close up dress skit.....

pic candid..... *credit to azfa baharudin (official photografer aku)


nice view........

1st pic together after jd tunangan org... hehe

kemas jer tudung tu...suker.....

alhamdulillah...selesai sudah.....

kombinasi pic terbaek!!!



Okla, ni jer pic yg aku blh upload wat mase skrg...t ade extra time aku upload lg yg lain k...

Tq pd semua yg membantu sepanjang majlis kami terutama ayah, mak, abg4, akak ipar4, anak2 buah, sedara mara, yanti bridal (andam), azfa baharudin (phtgrafer), n kwn2 serta family belah pihak lelaki (en tunang).....

Syukur...Alhamdulillah......

1 comment:

  1. Alhamdulillah....everything went smooth n absolutely u're dem gojes u!!!!!!!!!!! chukkaieoooo.....congrats!!!!!!

    ReplyDelete