Wednesday 9 November 2011

New Update - Story ttg anak abg2 ku...termasuk newborn baby...

Skrg kite smbg plak story anak2 abg aku yg lain.....

Anak abg ngah (Hamidunbaki):

1) Muhammad Irfan Hamidunbaki
Irfan merupakan cucu lelaki sulong dlm family aku... dia da darjah 5 kot (sowi yer klau acik t'silap coz x sure la...) dia da pandai bawa motor...mule2 agak t'kejut gak la coz anak2 buah yg lain smua x pandai lg bawa moto...maybe coz dia lelaki kot...so kene la jd brani n b'beza skit drp yg lain.. time dia kecik2 agak aktif gak la...tp org kate klau bdk aktif ni,dia pandai... emm..xpe, kite just wait n see je cmne result dia UPSR nanti... hope dia pon blh cemerlang gak...


2) Nur Sabrina Hamidunbaki
Aku panggil dia Nana jer... Nana ni orgnye sweet gak...tertib & baik...x nakal.. dia beza setahun je dr irfan mcm fatin & wany la.. Nana ni rajin gakla tlg ibu & ayahnye...
  






3) Nur Sofia Hamidunbaki
Name dia soft je kn...same mcm perawakan dia... aku panggil Sofia tp Nana panggil dia Pia.... So cumel n putih n chinese look like her mom.... Skrg ni umur dia lbh krg 3 thn kot...








4) Muhammad Irham
New born baby...baru je lahir 20 November 2011 yg lepas.... Alhamdulillah dilahirkan dlm keadaan sihat & sempurna.. Tp sowila pic baby boy ni belum ade lg coz aku masih x berkesempatan tgk baby ni... Anyway, dgn kelahiran baby boy ni maka lengkaplah family abg aku dgn 2 pasang cahayamata (2 lelaki & 2 pompuan)...



Anak abg ke 3 (Muhammad Nazrul):

1) Nazran Mirza Muhammad Nazrul
Kelahiran Mirza ni mmg amat2 dinantikan oleh abg naz n kak hidayah (akak ipar aku).. maklumlah..lepas 2 thn kawen baru dpt rezki...alhamdulillah...sgt comel, rambut lebat mcm abg naz gak (abg aku suke watkn dianye rambut "spike").. Tido pon ikut stail abg naz...sampaikan kitorg smua gelar mirza ni "Naz Junior"...hehehe... Baru je 6 bln....



Anak abg ke 4 (Muhammad Salehuddin):

1) Izdya Tihany Adina Muhammad Salehuddin
Name bkn main pjg lg..tp last2 just panggil Yaya jer... Comel gak..pandai bergaye...putih gebu..dia anggap wany tu idola utk dia melaram...hehehe... kalau balik kg je mesti dia akan tanye "mane kakak nani"...tgk tu name wany dia da tukar jd nani...sabar je la ye wany... Kalau nk tau, yaya ni gak pandai sgt posing bile nk b'gambar..pantang nmpk pelamin,msti dia sibuk nk amek gambar kt atas pelamin tu... Umur yaya lbh krg 5 thn kot...

2) Awatif Aimie Adina Muhammad Salehuddin
Ni lg sorg anak abg saleh...just panggil Mimie je k... Same comel mcm yaya...tp lebih ikut muke abg saleh la.. perangai sebijik same mcm yaya gak...kat mane kakak dia posing,maknenye mesti dia ade gak kt sebelah...m'ceriakan suasana kt kg...cute muke dia...dia lak beza 2 thn je ngan yaya...


Haa...tula semua serba sikit story pasal anak11 buah aku.... kalau semua balik kg, total yg ade kt umah da 23 org....x lame lg da 24 org...thn dpn insyaAllah 25 org la.... hehehehe....meriah...meriah..... Alhamdulillah...bersyukur atas nikmat & kurniaan yg Allah dah berikan pd aku...

No comments:

Post a Comment