Wednesday 9 November 2011

Part 1- Himpunan crite anak11 buahku...

Kali ni aku terpanggil utk wat entry pasal semua anak-anak buahku... Meh aku kenalkan anak buah aku yg 11 org ni...coming soon 12 org la...insyaAllah dlm bln ni gak... nanti aku update smula k...
Firstly just nk inform aku ade 6 org adik beradik...aku anak ke 5...abg4 aku semua da kawen & alhamdulillah da de anak...nk dijadikan crite, aku ni anak pompuan tunggal dlm family.... Ok, meh kite smbg citer ttg anak buah aku yg ramai ni...

Anak abg sulong (Faizulbahri):

1) Nur Fatin Faizulbahri
Name timangan dia fatin... Fatin ni lahir time aku baru je darjah 2 & mase adik aku baru 4 thn..... ala2 da mcm adik sendiri la dia ni... n ditambah2 lg aku mmg xde adik bradik pompuan... pejam celik-pejam celik skrg ni dia da nk amek SPM mggu dpn on 14 nov ni.... da besar da rupenye anak buah aku sorg ni...(cume aku ni jer x sedar yg sbnrnye da tua....)hahahaha..... dia ni anak buah yg dikatekan paling rapat dgn aku...yelakan beza pun just brape thn je ngan dia....smua rahsia aku,aku suke share dgn dia... Skrg dia study kt SM Teknik Bukit Piatu Melaka...amek civil engineering...Ni sbhgn result dia yg aku tau... UPSR: 3A 2B.. PMR: 7A 1B... Emm...aku cume harap dia dpt smua A dlm SPM nanti...InsyaAllah...


 
2) Nur Syazwani Faizulbahri

Yg ni plak aku panggil wany... Dia lahir mase aku darjah 3 a.k.a setahun je beza ngan fatin... Wany ni orgnye sweet n happy je slalu...suke tgk dia dress up...yg penting mmg slalu la mengalahkan makcik dia ni... n fesyen dia mmg up-to-date la...berhijab cantik..free hair pon cantik... Dia pon ikut jejak langkah smua adik beradik aku, aku n kakak dia (masuk sekolah teknik @ vokasional lepas PMR).. Skrg dia study kt SM Teknik Johor Bahru...amek civil engineering gak same mcm aku n fatin...(agaknye nk tlg ayah dia a.k.a abg long aku kot)..
Ni plak result dia yg aku tau.. UPSR: 4A 1B.. PMR: 8A....huyooo...mmg tabik spring la kt dia....tahun dpn dia lak amek SPM....



3) Puteri Nur Natasya Faizulbahri

Nickname dia Tasya @ Acha...hehehe.... mcm Acha Septriasa la plak... xtau la nape plak starting dr dia baru letak Puteri kt pangkal name dia n adik2 dia...mgkin sbb mama dia ade "Raja" kot kt pangkal name... Tasya skrg da form 1 kt satu skolah area pasir gudang...(hehehe...aku pon x sure)... Yg specialnye dia ni, kalau dia jln b'3 dgn fatin & wany mesti smua akan igt yg tasya ni anak sulong, wany ke 2 & fatin ke 3...hehehe...paham2 sendiri la yer... Latest result dia... UPSR: 5A...emmm..dia ni pon nmpk2nye blh fight dgn kakak dia yg 2 org tu...mmg t'baik la anak2 buah aku ni...



4) Putera Muhammad Naqiuddin Faizulbahri
Yg ni kitorg panggil Qiu @ abg Qiu...dia ni lak putera tunggal abg long aku...baru darjah 2...jauhkn beza umur dgn tasya?... muka dia mmg iras sgt2 ngan abg long aku...


 



5) Puteri Nur Insyirah Faizulbahri
Shira ni lak baru 2 thn lebih....mmg sgt2 cute muke dia...slalu m'ceriakan suasana.. syira ni kadang2 blh plak main kejar2 dgn ayah dia yg ala2 muke garang tu...hehe...(aku sndiri pon takuttt dgn muke dia yg serius tu....)





Selesai sudah serba sedikit crite anak5 abg long aku...

Nantikan part yg seterusnya k....

No comments:

Post a Comment