Friday 25 November 2011

Hari Bahgia Nurol Jannah Hamzah

Tahniah kt kawan sekolah aku yg da bergelar isteri pd 12 November 2011 lepas.... Nk dijadikan cerite, husband jannah ni bkn org lain pon...kawan sekolah aku gak....hehehe...tp aku x sure la plak diorg ni start relationship kt sekolah ke @ lps sekolah...tau2 je diorg da couple n da tunang pastu nk kawen... aku tumpang happy bg pihak dia...

Actually time date dia kawen tu aku x sure pon blh dtg ke x coz minggu sebelum tu da balik kg sbb Raye Haji....yela..penat naik bas pon x hilang lg kn...tp time jumaat pg (11 nov) tu blh plak member aku sorg ni Niza ajak aku temankan dia balik kg coz dia x sihat n kene drive sorg2 n dia nk sgt g majlis kawen jannah....so dgn secara drastiknye aku pon blik la umah time lunch our utk packing smua brg coz kitorg nk terus gerak lepas keje......gerak dari putrajaya kul 5.30 n smpai kg dlm kul 9.30 mlm...lewat skit smpai coz kluar kt tol tangkak n ikut jalan lame dr tangkak-muar-batu pahat... klau straight je kuar kt tol ayer hitam xde la smpai 4 jam perjalanan... slalunye cume lebih kurang 3 jam jer....tp ok la tu wlaupon lambat smpai tp jimat kos...hehehe....

Okla, jom kite cuci mate tgk smua gambar2 yg aku sempat snap... tp sowi la klau x clear sgt coz just guna hp je kn.....


ni time baru lepas majlis nikah


neutral je kn make-up dia...cantek...



3 sahabat karib...yg tudung merah tu la Niza....yg lg sorg tu Wany..
Wany n Jannah da sudah... Niza plak coming soon....alhamdulillah...


dlm bilik pengantin baru siap make-up sementara tunggu rombongan dari pihak lelaki utk b'sanding


Jannah tengah b'debar...sementara pengantin lelaki tgh bayar tol kt kitorg...hehehe....


2 pasang pengantin bersanding di pelamin..  Ejun-Jannah / husband Rehan-Rehan (sepupu Jannah)  



makan bersuap...selera je mkn pakai tgn kn?
 

kek pengantin 3 tingkat....
 

agenda memotong kek
 

suap2 kek plak


Jannah & Ejun.....dua2 satu sekolah dgn aku..

Congrates pd mereka berdua & hope terus bahgia.....

No comments:

Post a Comment