Friday 17 June 2011

Azan Subuh?

Hehehehe...bila diigtkn balik, mmg sgt x sangka...

Citernye camni... td pg (17 Jun 2011) tibe2 azan subuh b'kumandang tepat jam 4.45 pagi... dah lah rumah aku ni atas surau jer, so mmg kuatlah azan tu... aku pun bangun dengan kebingungan bila aku sedar mmg betul baru pukul 4.45 pagi... agak pelik la juga nape azan pagi2 sgt ni... so aku mati2 igt jam kt hphone aku salah...dgn x puas hati, aku bangun tengok plak jam tangan aku.. "eh, baru pukul 4.45 pg gak la" hati aku b'kata... Kemudian aku gagahkn jua bangun pagi2 pegi dapur sbb aku dengar budak umah aku pon bangun gak... Mira pon pelik gak la sbb jam dia pon baru kul 4.45 pg... Emmm...so kitorg buat kesimpulan bahawa IMAM SURAU SALAH TGK JARUM PENDEK JAM....DIA INGTKAN DAH PUKUL 5.45 PG TP SEBENARNYA BARU PUKUL 4.45 PG......

Dengan tidak semena-mena, pagi2 buta aku cipta sejarah dalam hidup aku sendiri yang aku basuh baju awal2 pagi....smua ni disebabkan aku x boleh nk tidur semula.... kalau mak aku tau ni, mesti dia berbangga dengan anak dia yg rajin sangat ni......hehehehe....

Dilengkapkan cerita, pagi2 pukul 6 aku da siap mandi dan sidai baju......tepat kul 6.30 aku keluar rumah g tunggu bas g kerja dgn mira...so smpai office mmg awal sgt la... pukul 6.50 aku da smpai office (w/pun masuk office kul 7.30)... dan pukul 7.30 pg, aku da siap bundle (separuh jer kene buat harini)....sbb tu la siap awal sbb kene buat separuh bundle coz harini ade gotong royong 5S.....hehehehe.....

No comments:

Post a Comment