Wednesday 29 February 2012

Dream Alone

Kadang2 bile kat umah sorg2 di saat ke'boring'an...aku selalu berangan nk tulis entry panjang2 kt blog ni... Mcm2 gak la idea yg keluar...nk tulis pasal tu la pasal ni la...tp last2 bile dah ade peluang, aku mcm blur la plak... x tau nk tulis pasal ape... hehehe...


Ok la, tibe2 niat baru wujud dlm diri aku tadi malam... #timetengahberangansorangsorang#..... niat utk jd lebih baik dan taknak cari pasal dgn "MFH".... Lepas ni aku nak happy sentiase & nak happykan dia juga...sambil2 nak merancang ape yang patut kami rancang (sepatutnye dah lame buat tapi x terbuat-buat jugak) hahaha....mgkin sbb kitorg PJJ kot...so mcm susah skit...coz bende ni bkn sng & kene mengadap kalau nk discuss...
 #cumeakudandiajeryangtaukenape#



Emm...ntah pape je yg aku tulis ni kn.....
#caraakuambilmooduntuksambungbuatkeje#
#MFH - my future husband#

No comments:

Post a Comment