Tuesday 18 October 2011

Fida...Ooo..... Mek Klate...

Hari ni aku g keje dgn mate yg sembab x cukup tido...smua ni gara2 teruja menyambut bestfriends aku yg dtg dari kelantan.... Lame gak la x jumpa Fida ni... Almost 3 years since kitorg konvo thn 2007 @ 2008 kut dlu... Hari ni Fida ade interview kt SPP (Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran) kt Putrajaya ni as Lecturer Politeknik.... Aku doakan Fida dpt handle interview tu n dpt jd lecturer (cite2 aku yg x kesampaian tu)...hehehe.... Aku tumpang happy atas kebahagiaan n kesenangan hidup member2 aku... N yg paling best lg...insyaAllah coming soon Fida jugak akan bertukar status sama mcm aku....Opppsssss......status ape tu?? Hehehe.......masih dlm rahsia lagi...jeng...jeng..jeng.....


Tp sedikit mendukacitakan sbb Fida x dpt bawa makanan dr klantan yg aku idam-idamkan slame ni... ETOK... Terlalu nk sgt mkn etok ni lg... Fida ckp cume kt tmpt t'tentu je yg ade etok ni...so dia x dpt la carikan utk aku... So sad...


Hmmmm.....tp jap je dpt jumpe Fida...coz dia agenda nk transit kt Temerloh plak before balik klantan esok... Baru sampai td mlm kul 11.30 mlm pastu borak2 jap sampai kul 2.00 pagi....pastu td pg smpat lg borak time ontheway g opis... Tp smua tu jd important moment utk kami.....da lame rancang nk jumpe,akhirnye t'capai gak walaupon sekejap cume...

Hope perjalanan beliau sentiase dirahmati-Nya... Amin... Moga dpt jumpe lg yer...

No comments:

Post a Comment